שאלות ותשובות


מהו תקנון התשלומים והמשלוח

כל התשלומים מתבצעים באשראי בקישור פשוט הקיים באתר או נשלח בוואטסאפ למי שפונה אלינו.
התשלום על מנוי באמצעות הוראת קבע בלבד. התשלום יורד פעם בחודש, כי כל חודש יוצא מגזין למנויות.
לא ניתן לבצע תשלום באמצעים אחרים, אלא אם כן נאמר ספציפית מאיתנו, במקרים חריגים.

לא נוכל לזכות כספית על מגזינים שנשלחו בדואר או שכבר הגיעו ליעדם. כנ"ל למוצרים שניזוקו בדואר, או בדרך ללקוח.
לפעמים קורים מקרים לא נעימים, אנא שתפו אותנו ונבדוק מה ניתן לעשות.

המשלוחים לעתים מתעכבים, הכל באמצעות דואר ישראל, אין לנו שליטה על כך. אנו עושים את המיטב כדי להתגבר על הפערים שנוצרים, אך יש לקחת זאת בחשבון.
בעתיד, נוכל לייעל משמעותית את המשלוחים ליעדם.


כל ההזמנות מצטברות ונשלחות כפעמיים בשבוע בדואר. המשלוחים יוצאים בדואר ישראל, לעתים בדואר רשום ולעתים במעטפה רגילה, בהתאם לחבילה.
בכל מקרה, ניתן לפנות ישירות תמיד בוואטסאפ שלנו:
0548-908666
או למייל: mag@ganim.co.il, על כל שאלה.

דמי משלוח ייגבו עפ"י משקל המוצרים ומחירון דואר ישראל. סעיף המשלוח יופיע בתהליך ההזמנה של כל מוצר.
 

מתי ההזמנה שלי תגיע?

מרגע ההזמנה של המגזין או המוצר, אנו מעדכנים מיד אצלנו ומרכזים הכל למשלוח הקרוב.
בשבוע, יוצאים כשני משלוחים מאיתנו, אל סניף הדואר הקרוב.
מרגע שהנחנו את הפריטים בסניף הדואר, לוקח בממוצע לדואר רגיל להגיע תוך 4 - 10 ימי עבודה. דואר ישראל לפעמים מגיע מהר ולפעמים מתעכב. אין לנו שליטה על זה, וצריך להיערך לאפשרות שמוצר לא יגיע בזמן. אנחנו נעשה את המיטב ובהתאם לשיקול דעתנו, נשלח שוב עפ"י הצורך, יחד עם הגליון הבא. לא מבטיחים, כל מקרה לגופו.
בכל מקרה, עמדו איתנו בקשר בכל מצב ונבדוק מה ניתן לעשות:
0548908666 בהודעת וואטסאפ. 

האם אפשר לבטל את המנוי שלי?

ברור! בהחלט! כן! מיידית!
בכל רגע שתבחרו. ביטול מנוי לא מחייב בתשלום נוסף, ואין שום התחייבות לתקופה, לא דמי ביטול, לא התראה, ולא שטויות.
אנו פשוט מפסיקים לגבות ונפרדים כידידים. במידה והמגזין נשלח כבר במייל או בדואר, לא ניתן לבטל את התשלום עליו, אלא רק על המגזין הבא בתור. נא לקבל בהבנה.
תאריך יציאת המגזינים לאור צפוי להיות באמצע כל חודש לועזי. 

האם ניתן להזמין גליון מודפס חד פעמי?

לפעמים האפשרות הזו פתוחה, בהתאם לשיקול דעתנו.
אבל מה שבטוח, זה אף פעם לא משתלם כמו להיות מנוי.  

איך מכניסים את ההנחה שלי (50%) כמנויה, על המוצרים באתר?

פשוט: את מקבלת מאיתנו את הקופון ומזינה אותו בתהליך הרכישה.
מזכירים: רק מנויות בפועל יכולות לקבל הנחה כזו מדהימה!

אין לך עדיין קופון?
שלחי לנו הודעה בוואטסאפ וקבלי אותו.
0548908666

מחכים להודעה...

האם המגזין הדיגיטלי פתוח לי תמיד?

כל עוד את מנויה שלנו, המגזין הדיגיטלי תמיד יהיה לך פתוח לצפייה.

ברגע שאת מבטלת מנוי, לא תוכלי יותר להיכנס למגזין הדיגיטלי, של כל הגליונות שהיית רשומה בהם. כלומר, רק הגליונות המודפסים יישארו אצלך. שזה מספיק כמובן.

לא מצליחה להיכנס למגזין הדיגיטלי?
רשמי לנו בהודעה ונפתור לך הכל:
0548908666