שאלות ותשובות


מהו תקנון התשלומים והמשלוח

כל ההזמנות מצטברות עד ליום ראשון ב-8:00 כל שבוע, ואז אנו שולחים להדפסה בהתאם להזמנתכם. המוצרים יגיעו אלינו תוך מספר ימים ואנו נשלח אליכם ישירות. כלומר מ-8:00 בבוקר בכל יום ראשון, יש לחכות עד שבוע וחצי להגעת המוצרים המוזמנים בדואר.
עד ראשון ב-8:00 בבוקר ניתן לשנות את המשלוח, להוסיף, להוריד, או לבטל. לאחר זמן זה, ההזמנה נכנסת לתוקף ואין אפשרות לבטלה.
בכל מקרה, ניתן לפנות למייל: mag@ganim.co.il, על כל שאלה.

דמי משלוח ייגבו עפ"י משקל המוצרים ומחירון דואר ישראל. סעיף המשלוח יופיע בתהליך ההזמנה של כל מוצר. 
 

מתי ההזמנה שלי תגיע?

אנו אוספים את ההזמנות שלכם במשך השבוע, עד ליום ראשון ב-8:00 בבוקר. בשעה זו המוצרים המוזמנים נשלחים לדפוס, ואנו מקבלים אותם תוך מספר ימים. מרגע זה אנו שולחים בדואר לכל לקוח את מוצריו, כך שתוך מספר ימים נוספים, המוצרים יגיעו בדואר. 

האם אפשר לבטל את המנוי שלי?

כן! בכל רגע שתבחרו. ביטול מנוי לא מחייב בתשלום נוסף, ואין שום התחייבות לתקופה. אנו פשוט מפסיקים לגבות ונפרדים כידידים. במידה והמגזין נשלח כבר במייל או בדואר, לא ניתן לבטל את התשלום עליו, אלא רק על המגזין הבא בתור. נא לקבל בהבנה. 
תאריך קבלת המגזינים צפוי להיות ב-1 לכל חודש לועזי. 

האם ניתן להזמין גליון מודפס חד פעמי?

כן, ניתן להיות מנוי על מגזין דיגיטלי, ולהזמין גליון מודפס בנפרד, מתי שתבחרי. את המגזין המודפס ניתן להזמין בחנות באתר, כמוצר נפרד, או יחד עם מוצרים נוספים בסל הקניות. כדאי לציין, שהמחיר יהיה מלא, ולא מוזל כמו במנוי חודשי מודפס+דיגיטלי. 

איך מכניסים את ההנחה שלי (50%) כמנויה, על המוצרים באתר?

על מנת להזין את ההנחה שלך כמנויה, יש להתחבר לאתר:

לאחר קבלת קוד והתחברות, האתר בעצם "מכיר" אותך ותוכלי להזין את הקוד שאת מקבלת בנפרד כמנויה. הקוד יגיע אלייך במייל יחד עם הגליון החודשי.