כל החומרים שגננת צריכה לאורך השנה

הגוף והחושים, פתיחת שנה, בעלי חיים, כלי תחבורה, החגים- חנוכה, פורים, פסח, עצמאות, וזהירות בדרכים. כל הנושאים במתנה אחת עצומה הנותנת מענה לכל אורך השנה.
אז מהי החבילה הזו?
כל גליון מתמקד בנושא ספציפי- וממצה אותו מכל היבט אפשרי. הגליון עצמו מודפס, ומכיל 74 עמודים המפרטים את כל הרעיונות, הפעילויות, היצירות והמפגשים האפשריים. יחד איתו מגיעה תיקיית קבצים במייל, המכילה עשרות קבצים התואמים לתוכן הגליון, כלומר, הרעיון מופיע, ויחד איתו יש קבצים מוכנים ליישומו. 

וכך, 12 גליונות- 12 נושאים.

שימו לב: 

החבילה כוללת את 12 הגליונות אך שימו לב: כיום, גליון כלי תחבורה, אינו מודפס, וקיים בינתיים כמגזין דיגיטלי מלא, כולל תיקיית הקבצים שלו. כל שאר הגליונות מודפסים ושלמים. 


איך נראה המגזין מבפנים? 

המגזינים מגיעים אלייך עם שליח, אבל אם תרצי להציץ פנימה רגע, אז כך זה נראה:

הנה המגזין הדיגיטלי של נושא כלי תחבורה, לדוגמה:


אז מהם העזרים שלנו, ואיך הם נראים?

אנחנו לא נזרוק לך רעיון ותידרשי לאלתר עם עיצוב דף תואם. הכנו הכל מראש, כך שתידרשי רק להדפיס. הכל מוכן בדגש על הפרטים הכי קטנים. 

כל קובץ זמין להורדה, וליישום מיידי של הרעיון המובא בגליון. 

הנה דוגמאות מתוך גליון פסח למשל:

מתוך כמעט 200 דפים שניתן להדפיס בתיקיית העזרים של פסח, ניתן לראות כאן 5 דפים בנושא גדול-קטן-שווה. בכל דף יש 6 כרטיסים מוכנים לגזירה. יחד מתקבלים 30 כרטיסים מהם ניתן להרכיב תרגילים שונים. 

ואלו רק 5 דפים. יש עוד עשרות קבצים כאלו בכל נושא כמעט. 

הנה דוגמה נוספת מגליון בעלי חיים:

גם כאן, מפורטים 5 דפים מתוך כ-300 בנושא בעלי חיים! 5 דפים בנושא "מי אני? שכבה חיצונית", ובכל עמוד 4 כרטיסים, סה"כ 20 בעלי חיים מסתתרים כאן. 


והנה עוד דוגמה מנושא בעלי חיים:


אז איך נראים הקבצים בתיקייה?

שימו לב איך הכל מסודר לכם לפי כל נושא, כאן זה מתוך תיקיית כלי תחבורה:

רוצה עוד דוגמה?

הנה של תיקיית בעלי חיים:



מה ההבדל בין הגליונות לערכות?

יש כאלו שלא רוצות קבצים אלא הכל מוכן ומודפס. אנחנו תמיד ממליצים להיות עצמאיות ולהדפיס לפי הצורך מתי שאת רוצה ומה שאת בוחרת בדיוק. 

אבל, עקב הצורך, אנחנו מספקים גם את השירות של הדפסת כל הקבצים. למשל, ערכת פסח, כוללת את כל העזרים כשהם מודפסים, ללא קבלת הקבצים. 

יחד עם כל הדפים בחבילה, מגיע גם המגזין המודפס עצמו, ויש ערכות שאנו מצרפים תוספות לערכה, למשל בפסח מצטרפים הפלייסמנטים בנושא פסח, ובערכת עצמאות מצטרפת מפת תבליט מגנט קטנה, בערכת הגוף, יש שלד, מדבקות ועוד, וכן הלאה. 

הפירוט על תכולת הערכות נמצא כאן.